remember me?

Hejsan alla galna Justin Bieber fans! =D
Vet inte om ni kommer ihåg mej men jag bloggade här förut, Fanni ni vet? :)
Jaa, jag bloggade här förut, väldigt mycket, överdrivet mycket haha.. Och jag skrev aldrig till er varför jag slutade blogga, jag skrev inte ens att jag skulle sluta blogga. Visst det var flera månader sen jag slutade blogga här men jag kände bara för att förklara mej lite.. ;)

Varför jag slutade blogga.. Jo för att jag orkade helt enkelt inte blogga mer här, det krävdes mycket tid och arbete ska ni veta. Jag var tvungen att leta efter information, uppdatera er som en galning osv.. Det tog helt enkelt för mycket tid av mej och jag kände inte för att blogga mer efter ett tag. Jag har ju även min egna blogg som jag updaterar dagligen (www.fannileon.blogg.se) så det blev lite stressigt och sånt dära. Man liksom kände att man var tvungen att lägga ut information om Justin först utav alla jb-bloggare, vilket var ganska stressigt och jobbigt. Varje kväll satt jag uppe och tog igen allt det jag hade missat ensam för Matilda slutade blogga ett tag. Det var hysteriskt jobbigt och efter det så kände jag att "jag slutar nu, jag orkar inte mera". Så jag slutade blogga på den här bloggen och sket helt och hållet i den! Dålig stil av mej kanske.. men jag har ju själv ett liv, hahaha? Nej men det här var för mycket jobb för mej bara, fast om jag ska vara ärlig så saknar man att blogga här och göra er glada med intressanta inlägg om Justin hihi :) Men jag hoppas ni förstår mej och nu vet ni varför jag inte har bloggat eller ens skrev hejdå.. :)

Men ni ska veta och komma ihåg att jag fortfarande är ett galet jb-fan, just like you guys ;) Faktum med att jag älskar han ännu mer än förut, älskar han mer för varje dag som går! Men när jag ändå är igång så ger jag er några bilder på Justin som jag absolut älskar! <3





Biebergasm, hahahaahahaa :r







Kolla hans vackra ögon.. <3



H-O-T




Är så glad över att han vann, VMA! <3



så snygg så det finns inte, eller hur? ;)

Och listan fortsätter hahhaha, älskar honom så mycket, finns inte ord!
But hey, om ni vill så kan jag slänga upp något inlägg kanske en gång i veckan eller något, absolut inte mer haha.
Kommentera om ni vill det, ställer gärna upp. ByeBye alla JB fans! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0