förlåt mig så himla mycket!

förlåt mig ..
jag vet det var så himla dåligt att ljuga , jag bloggar inte längre mycket på denna bloggen.
så jag tänkte" esh, ingen läser den jag kan lika gärna skriva det" för att lura en kompis dårah.
men jag läste faktiskt att han skulle komma då. men det tror inte jag ,för han har inte ens slutat sin turne då.
men det står oxå att den 17 november troja så ska det komma ut biljetter på tickets eller vad det heter att han ska komma till globen.
vi får väll se om det är sant.
dom säger iaf att han ska komma i början av 2011 :)
jippie! :D
sorry för att jag ljög . kan inte ni kommentera ni som tittar bloggen , så jag vet att folk titr & tnker kommentera så jag kan böa skriva här igen?:)
/b
eberlöve!
gaah!
en bild på han sen när han var i hawai

Kommentarer
Postat av: Jennifer igen !

skojar du,, kommer han (kanske), det hoppas jah, så jävla mke asså !!! (L)(L) loveya bieber !

2010-10-19 @ 10:10:24
Postat av: elin :D

hej :D



bra blogg du har där du ! & när kan man börja köpa biljetter sa du ?



asså fan vad jag har längtat asså :D <333 hoppas han kommer !!!!!!!!!!!!!!! <33333

2010-12-14 @ 20:18:36
URL: http://elinohrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0