Mer än hjälften av dom pojkar som kommer in till frisören vill ha som justins.

Som jag då sa :

Pojkar är generad "be Cozy Friedman, ägare av Cozy nedskärningar för barn på Manhattan, en frisyr med långa, sida kammade lugg som Justin Bieber's. Hon sade till NY Times att "6 av 10 av hennes pojke kunder åldrarna 10 och äldre vill ha det. Han är en tonåring heartthrob flickor älskar, de vill inte förknippas med det. "Men inte alla skäms,

Tommy Ledger, en nionde grader i Vancouver, British Columbia, fick en 175 $ kemisk uträtning behandling på hans vågigt rödbrunt hår. Han sa: "Girls alltid spela med det i klassen. Det är ganska frustrerande ibland. Jag försöker skateboard och de vill röra mitt hår. "

Majoriteten av pojkarna i 6: e klass klass Friedmans son har Bieber: "Du kan inte se några ögon. Det finns inga ögon, och det finns en hel del vändning. "Artikel HÄR. Skulle du vill uppdatera en pojke MER eller mindre om han hade Justin "frisyr?

blir inte så bra hoppas ni fattar orkar inte ändra,jag översätte det på översättningssidan.



// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0