justin kommer inte till sverige :(

 

JUSTIN BIEBER UPPDATERING

Hej!

Tyvärr så måste vi meddela att Justin inte kommer att komma till Sverige som planerat nu i slutet av Maj.

I och med hans stora framgångar världen över så hinner han inte komma till Sverige just nu men vi hoppas att han ska dyka upp här till hösten och du kommer som medlem av den här mailinglistan att få veta detta först av alla.


 

 

Nu i sommar kommer han att turnera i USA, kolla in hans hemsida för mer info om detta »


Tack till linn som även kommenterade detta, men detta fick jag av universal music.
väldigt tråkigt, men jag kanske borde åka till usa då (a)

Kommentarer
Postat av: Linn <3

Hahha varsågod :)....Får jag frästen ta bilder av er och lite info om justin bieber det som kommer ? har inte frågat er ...om jag inte får så gör jag inte det :) säg bara till mig..<333väldigt bra blogg ni har gjort också (YY) i lööve it !! :D

2010-05-22 @ 14:15:13
URL: http://miumpre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0