Justin Bieber, ‘I Didn’t Brand Myself’

Justin Bieber småpratade med Popstar! om att vara på Nickelodeon och Disney. På sin skådespelarkarriär: "Jag är inte med Nickelodeon [] enbart. Jag kan göra saker med Disney. Jag har inte helt själv. Du vet hur folk skriva till Disney och Hollywood Records, de har dem i grunden, de är i ett avtal under så många år med Disney. De kan inte göra någonting [annat]. "

Justin tillade att han inte har några planer att engagera permanent till Disney Channel: "Jag tycker det är svårare. Om jag skulle skriva med Disney, skulle folk säga: "Han är en liten kaka styckning, vad som helst. The Jonas Brothers, jag säger inte något illa om dem. De är bra, jag gillar vad de gör och detsamma med Miley, men alla deras låtar handlar om, typ, "Allt är perfekt och allt är bra."

Han anser att det är oberoende tillåter honom större frihet med sin musik: "På mitt album, det finns sånger om kärlek och bara ha en god tid, men det finns saker på min skiva som handlar om verkliga livet saker som att ha mina föräldrar separerar när jag var riktigt unga. Bara sånger om verkliga som det är logiskt att tonåringar kan relatera till. Inte corny grejer.




btw, hahha vet ni vad, skolsystern i min skola typ hade klippt ut en bild på justin i aftonbldet till mej,hon bah , jag har en överraskning, hon är jätte snäll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0