justin är en tjejsusare

Det kan inte vara helt lätt att vara förälder till en busig tjejtjusare och flickfavorit som Justin Bieber.

Den 15-årige sångaren berättar att han fick utegångsförbud för att ha smitit ut klockan tre på natten för att träffa tjejer.

— Jag sov över hos en kompis när jag fick ett sms av några tjejer klockan tre på natten så vi smet ut för att träffa dem. Men polisen stoppade oss och frågade oss vad vi egentligen gjorde ute så sent. Sen körde de hem oss i polisbilen och mamma gav mig utegångsförbud i en månad, säger Justin till sajten Angry ape.

 

haha jag håller verkligen med , vilken tjejsurare justin är xd <3

 

/ Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0