bilder

Hej alla Justin Bieber fans ;)
Måste bara säga förlåt för den dåliga uppdateringen idag. Men jag har inte haft tid, jag har vart i Skövde hela dagen och Matilda är hemma hos sin mamma och hon har ingen dator där. Men jag uppdaterade ju som en tok igår så ni kan faktiskt inte klaga (a) Haha, jag skoja! Men jag kollade runt på den sidan där man får alla nyheter på, men dom hade inte lagt in något mer sen det jag skrev igår. Dom har lagt in lite saker men inget man behöver lägga in här. Antar att det inte händer så mycket saker i Justin Biebers värld just nu. Men istället så får ni en massa bilder. Dom flesta är nya men det kommer även några gamla =)













































//FANNI<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0