justins äldsta fan!

Truckföraren Mick Follerself, 34, hävdar att han är Justin Bieber's No 1 fan och har ett "Bieber" licens platta för att bevisa det. Han betalar 440 $ per år för personliga registreringsskyltar. Mick gick inte för att se Justin i Sydney på Sunrise program men han har följer Justin troget på Twitter, YouTube och Facebook.

Han berättade för Daily Telegraph: ‘I’ve downloaded all his tunes from iTunes. I’m one of his older fans but I like his stuff.’ Does he believe Sunrise host David Koch’s account of Justin swearing? ‘I doubt what Koch said was true but on the spur of the moment Justin could have said it. I think everyone does occasionally.’


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0