vilken blir hans nästa video? :)

justin Bieber har redan släppt flera minnesvärda filmer från hans My World 2,0 album. Han har gått bowling med Drake och Ludacris i hans "Baby" musikvideo. Förälskat sig i Bahamas för "Never Let You Go". Och har han kastat en enda fest mördare pool med Sean Kingston för hans "Eenie Meenie" video. Så vad gör Bieber har planerat för hans nästa stora singel? Han arbetar fortfarande ut detaljerna.

"Jag tror att det kommer bli" Somebody to Love "," Bieber berättade MTV News på söndagen i en exklusiv sitta ned bara 12 timmar efter att han dök upp på "Saturday Night Live", notera att han är inte den viktigaste person som hanterar video beslut. "Jag vet inte. Jag menar, märket kommer att fatta beslut och [chefen] Scooter [Braun], men jag vet inte riktigt, förklarade han. "Det kan vara" U Smile "[eller" Somebody to Love "] eller något."

Det är dock Bieber dra för "Somebody to Love". Melodin - inte att förväxla med Leighton Meester, Queen eller Jefferson Airplane låtar med samma namn - är en dans spår där han bekänner sin kärlek till en flicka och berättar henne att han skulle göra något för henne. "Det är i grunden om någon att älska, säger han skrattade. "Det är coolt. Det är ung. Det är trevligt. Jag tycker det är som en samhällsomfattande post."

Bieber sade att ett koncept för låten video inte har fästs ned ännu - har inte heller en motspelare. Och med flera söta flickor redan huvudrollen i hans videor, när Megan Fox har föreslagits, sade han, "Det skulle vara bra. Det skulle vara häftigt, men jag vet inte om det skulle vara möjligt. ... Jag inte vet än. "

MTV News kommer att rulla ut höjdpunkter från våra exklusiva sitta ned med Justin Bieber hela veckan!

Tror du att Justin borde release "U Smile" eller "Somebody to Love" nästa?
Berätta i kommentarerna!

http://www.mtv.com/news/articles/1635908/20100412/bieber_justin.jhtml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0