Nya nummret av frida har kommit ut :)

Nya nummret av frida

"Drömmer du om att få äta en romantisk middag med justin bieber? Nu kan drömmen bli verklighet. Justin har sagt att han gärna dejtar sina fans!"

snygga justin bieber är singel och trisv bra som det,men nu kan du som ett fan av den kanadensiska sångaren hoppas på att få en dejt med honom.Han har nämligen sagt att han inte ser några problem att dejta ett fan.
-Jag reser väldigt mycket just nu så jag skulle inte ha tid att ge en tjej så mycket uppmärksamhet som hon förtjänar. Men ja,jag skulle kunna tänka mig dejta ett fan. Man kan inte hjälpa vem man blir kär eller förälskad i. Det kanske låter klyschigt men det är sant,skriver justin på sin twitter.
Spanar på kändisar
Men om man vill lägga vantarna på justin är det dags att lägga på ett kol. Nicole Scherzinger från pussycat dolls avsläjade nyligen att justin bieber är förälskad i henne. De tr'ffades när de spelade in en musikvideo tillsammans med en massa andra kändisar. Justin ska då ha gått fram och sagt vad han tycker om henne
- Jag stod och pratade med Lionel Richie och Toni Braxton när vi skulle spela in musikvideon för haiti-kampanjen. Helt plötsligt kom justin bieber in genom dörren och ställde sig framför mig med armarna i sidorna. Han tittade på mig och sa : "jag kan inte ta det här,du är alldeles för snygg och vacker. Jag måste gå härifrån." sedan lämnade han rummet. Han fick mig att ordna,säger sångerskan till mtv.
justin har inga problem med att erkänna att han attraheras av henne, trots att hon är mer än dubbelt så gammal än honom.
-Det var svårt att slita ögonen ifrån henne,hon är fantastiskt vacker,säger justin till mtv.

tuvär blir det inga bilder,för om jag tar med min system kamera så blir det inte bra. men om kanske någon annan vill skicka en bild skicka de till [email protected] :)

(Och kopiera inte det här,har suttit ganska länge och srkivet av) :)

Nästa gång är justin med i frida och där ska vi få höra om " allt om justin biebers kyssfest,med 10 år äldre katy perry"
och vi har ju redan berättat vad som hända,right ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0