justin bieber skulle vart med i idol

Förlåt för den dåliga uppdateringen, ska bättra på oss :) Tänkte skriva detta inlägger igår men orkade inte, klockan blev mycket och sådär hehe ;)

Justin Bieber berättade till MTV News att han hade kunnat ställa upp Idol om inte hans sångkarriär hade gått så bra som den gjort. När MTV News ställde frågan svarade han: "Självklart! Jag och min mamma brukade titta på American Idol när jag var liten och vi sa:"Du vet, jag skulle kunna vara med". Men nu är han glad för att det blev som det blev. "När jag fyllde 16 kanske jag skulle ha gått på audition men det här gick mycket snabbare".



En bild på Justin och hans söta lilla mamma ^^
Btw, älskar bilden på Justin ;)

//Fanni<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0