Justin Bieber-"Miley är inte min typ men Selena är"



En del av er har säkert redan hört det här men tar med det ändå :)

Justin Bieber träffade nyligen Miley Cyrus när de spelade in en ny version av "We are the World" ihop. Och oroa er inte, Miley Cyrus är inte Justins typ. Han sa nämligen att även om Miley är jättecool och trevlig är hon absolut inte hans typ. Och Justin berättar varför Miley inte är hans typ. Han gillar roliga avslappnande tjejer som kan få honom att skratta. Och det skadar inte om tjejen ser ut som Selena Gomez ;) Själv tycker jag att dom skulle passa rätt bra ihop för båda ser så små och söta ut. Men som sagt, han är ju min och Matildas haha :)



Dagens fråga; Vem tycker du passar bäst med Justin Bieber?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att selena gomez passar bäst med justin bieber utav miley cyrus & selena gomez.

dom är faktiskt lite söta tillsammans,haha fast jag är sötare med han (a)

2010-04-09 @ 17:32:17
URL: http://matildaasvennerlind.blogg.se/
Postat av: Mtee

Aaa jag tycker samma sak som den tjejen där uppe komenterade ,Jag tycker inte om miley så mycket för hon har ju fint hår inte inte den mitten bena hon har på det där kortet xD Selena är mer fin och jag tror inte miley värkar så snäll men selena ser mer natulig och finare ut :)

2010-04-09 @ 23:13:54
URL: http://mamee.blogg.se/
Postat av: LoveUjustindrewbieber

Han passar bäst i hop med Selena Gomez,men dom är ju redan i hop!

2011-12-25 @ 08:27:55
URL: http://justindrewbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0