justin bieber kämpar med sin röst-målbrottet?

Tonåringsstjärnan Justin Bieber har visat att han redan kämpar för att sjunga några av sina hits eftersom hans röst "spricker, enligt rapporter.

Den kanadensiska sångaren, 16, erkänt att han kämpar med de förändringar av växande till man, och till och med finner sin sång Baby svår att sjunga.

Bieber tillade att hans berömda röst förändras hela tiden.

Han sade: "Den spricker, som allas tonårspojkar gör. Även vissa av noterna jag träffar på Baby kan jag inte slå längre.

"Vi måste sänka nyckeln när jag sjunger den live."

Men han sade att han försöker att inte få panik, och insisterade: "Jag håller på att hantera det. Jag har den bästa rösten coachen i hela landet, fröken Jan Smith."

Bieber - som "behandlat mig till en Range Rover" för hans 16 års födelsedag - har ett annat stort problem när han sjunger live: skrikande flickor.

Han sade: "Häromdagen var jag och  spelade inför 75.000 människor. Mina vänner var där, och jag frågade dem: "Var jag bra?"

"De sade," Vi har ingen aning - allt vi hörde var skrik. "

//Fanni<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0