justin bieber gillar att vara i japan

Justin Bieber var frågade om hans kärleksliv på japansk TV.

Baby sångerskan dök upp på japanska morgon TV-show Sukkiri där han tillfrågades om han har en flickvän och om han gillade hans resa till Fjärran Östern.

Den 16-åriga sa: "Jag är singel just nu. Jag reser mycket så det skulle vara svårt.

"Kanske i framtiden. Vad som än händer, händer. "

Stjärnan, som var i delstaten Of The Rising Sun för första gången att främja My World 2,0, sade han njöt sin vistelse i landet.

Han sade: "Det känns bra, jag är verkligen upphetsad. Jag har fått denna möjlighet och saker har bara gått bra.

"Jag har fått resa över hela världen och sett en massa coola saker så det har varit en fantastisk upplevelse.

"Japan är nog ett av mina favoritställen jag någonsin varit på.

"När jag tänkte på Japan, tänkte jag på sushi och ninjor och nu har jag bara tycker det är ett riktigt trevligt ställe och folk är ganska trevlig. Jag kommer tillbaka så snart. "

Efter Japan, Bieber Fever flyttar till Australien, där stjärnan är inställd för att utföra i Sydney.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0