justin bieber bryr sej inte om vem han blir kär i

Sångaren Justin Bieber sa att han inte bryr sig om vem han förälskar sig i eftersom han inte kan "begränsa" sig själv.

Den 16-åriga popstjärnan har tidigare berättat att ha en crush på sångerskan Beyonce och har nu sagt att han inte bryr sig vem tjejen är, om hon är en kändis eller ett fan.

Han sade till MTV News: "Den som jag blir förälskad i kan vara vem som helst. Jag inte "begränsa" mig."

Trots att han är upptagen för tillfället, tillade Bieber: "Det bara skulle bero. Jag tror det just nu, jag är verkligen upptagen, men allt kan hända. Jag menar, jag skulle jag inte ha något emot det."

Han kupade detaljer om hans dröm tjejer: "Om jag kan välja vilken tjej ... Jag skulle ta Kim Kardashian. Och Beyoncé."

Naw vad söt han är :)

//Fanni<3



En bild på våran sötnos ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0